понеділок, 15 червня 2015 р.

 

Спортивно-ігрове змагання "Здоров'я - основа усього на світі, здоровими бути бажають всі діти"

 
 

 
 

Хто з фізкультурою на "ти",

В житті досягне він мети,

Бо в спорті - міць та сила

І для душі й тіла.

Спорт має дивовижні властивості. Він об'єднує людей, знайомить їх між собою. Спорт зміцнює здоров'я, характер і навіть розумові здібності людей які ним займаються, розвиваються у них такі навички як швидкість, спритність,  терпіння, силу... Він приносить людині масу позитивних емоцій.

    У шкільному таборі "Сонячний" пройшло спортивно-ігрове змагання "Здоров'я - основа усього на світі, здоровими бути бажають всі діти" до якого також долучилася і наша бібліотека-філія . В програмі були конкурси, спортивні естафети -"Спритний м'яч", "Велоестафета", "Хто сильніший" та  літературно-книжковий пробіг "Граємося, змагаємося та книжечки читаємо". Під час відпочинку між змаганнями діти з цікавістю і задоволенням знайомилися з новими книгами, які надійшли до бібліотеки, відгадували загадки про спорт та здоров'я.

 
 
 
 
 
 
 
 
 

   Отже, можна сказати, що фізкультура і спорт - це велика, потужна сила, яка зближує дітей, дарує радість спілкування, здоров'я. Тож займайтеся фізкультурою та спортом, щоб здоров'я вистачило вам на 100 років вперед та читайте книги для душі в нашій бібліотеці, яка завжди чекає на  вас любі діти!


Немає коментарів:

Дописати коментар

          День навколишнього середовища           В Україні у третю суботу квітня відзначається День навколишнього середовища його започат...

Популярні теми