пʼятниця, 6 жовтня 2023 р.

 День краєзнавства «Україно-мій материнський краю! Мій кореню і джерело моє…»

В нашій бібліотеці пройшов День краєзнавства «Україно-мій материнський краю! Мій кореню і джерело моє…». Рідна земля це наша батьківщина, де ми почули вперше мамину колискову, пізнали перші радості й перші сльози, перші перемоги й поразки…

Цього дня до нас завітали учні Мар'ївського ліцею, вони переглянули книжкову вітрину «Мій сонячний дім – моя Україна» на якій представлена література про Україну та рідний край. Для них проведено урок-гру «Моя країна-Україна» де діти поповнилися новим багажем знань та активно приймали участь в різних турах-«Асоціативний кущ», «Ми-українці!», «Обереги рідної землі», «Загадковий».
Також дітки отримали велике задоволення від проведеного майстер-класу по виготовленню патріотичних сувенірів -«Патріотичне серце».














Немає коментарів:

Дописати коментар

    День вишиванки        День вишиванки в Україні відзначається в третій четвер травня. Цього року свято припало на 16 травня . У цей день ...

Популярні теми