вівторок, 10 квітня 2018 р.

Всесвітній День здоров'я
Всесвітній день здоров’я - відзначається 7 квітня починаючи з 1948 року. Саме тоді була створена  Всесвітня організація охорони здоров’я (World Health Organization), членами якої поступово ставали різні країни світу. На сьогодні це двісті країн, які зробили свій вибір на користь здоров’я людей. Україна була однією із перших.
Починаючи з 1950 року щорічне проведення Всесвітнього дня здоров’я стало доброю традицією. Його мета – допомогти людям зрозуміти цінність свого здоров’я.
Здоровий спосіб життя – це повсякденна турбота про збереження та зміцнення здоров’я.
  

    Нашою бібліотекою до Дня здоров'я проведено :


        День інформації
"Здоров'я- мудрих гонорар".    
   -  Викладка літератури "Здоров'я - це сила! Здоров'я - це клас ! Хай буде   здоров'я у вас і у нас!";
- Огляд літератури"Здорова дитина-здорова родина";
 -  Бесіда-консультація "Заповіді здоров'я", яку проводила Кореновська В.Ф.-завідуюча Мар'ївським ФАПом.   Під час консультації фельдшер надавала відповіді на запитання присутніх, наводила цікаві дані про сучасний стан здоров'я населення нашого району та області, давала рекомендації щодо здорового способу життя. По закінченню консультації всі свої побажання -"Що потрібно людині, щоб бути здоровою?" учасники заходу написали і створили куточок "Стіна здоров'я".








 

Немає коментарів:

Дописати коментар

    День вишиванки        День вишиванки в Україні відзначається в третій четвер травня. Цього року свято припало на 16 травня . У цей день ...

Популярні теми